Faency Fries Ostrava

Hranolky máme oba rádi, takže bistro, které se zaměřuje speciálně na hranolky mě opravdu zaujalo a po čtení několika recenzích jsem se rozhodla ho navštívit. 

Hranolky si doma děláme na několik různých způsobů a právě ty fritované mezi nimi opravdu nejsou a tak jsem si hodně slibovala od dvakrát fritovaných hranolek. 

Koncept svěžího bistra nás opravdu nadchnul, možnosti vybrat si velikost porce i několik omáček, případně i několik typů limonád je na bistro opravdu moc fajn. Kluci se opravdu nezastavili, protože jak při našem příchodu, tak i při odchodu měli neustále měnší frontu zákazníků.



Takhle jsem se usmívala dokud jsem si na bílé šaty nekidla trochu omáčky :D 
Umně vyvedelý kelimek i s oddílem na omáčku byl taky moc fajn. Hranolky byly dobré, obě omáčky určitě zajímé, domácí vždycky oceňujeme. Upřímně od dvojího smažení jsem čekala větší křupavost, nicméně celkově to byly dobré takové domácí hranolky.

Největší potíž jsem byla já, protože jíst za chůze nebo se stoji na ulici mi zrovna moc nevyhovovalo a jako oběd se to považovat určitě nedalo. Nicméně jít odkud třeba někam na pivo, tak je to opravdu ideální základ. 



Komentáře