Z mého talíře 31

Po hodně dlouhé době mám konečně zase chvíli na vytvořrní nového příspěvku. A tak přidávám něco z minulých týdnů. Dělo se toho  hodně, dokonce několik svateb a tak času bylo opravdu málo a jídla bylo hodně až mám problém vybrat :) Ozkoušela jsem také nějaké nové restaurace a tak se brzy těšte na jejich recenze.

Opět jsem zahájia sezónu ranních kaší. Ale začalo mě bavit si je zdobit zcela nově. Kromě nákupu spousty zero sirupů, si přidávám jiné dobroty. Jako třeba tady mini muffiny z Lídlu.

Když už jsem se jednou ocitla v poledne v Ostravě, rozhoda jsem se vyzkoušet ty  insta gramově vyhlášené podniky. Takže Feancy Fries. Jako jo dobrý, zajímavý koncept, ale že bych si z toho sedla na zadek, to zase ne :)

Za to v bistru Eat and Meat na Nádražní v Ostravě už to byl jiný level. Dali jsme si burger a Pastrami s hovězím masem (které tam ani není vidět) a chedarem a spoustou kyselé okurky jak to mám ráda. 


Ledové cappuccino v Hlučíně v Logr Café. Jelikož jsem v poslední době tak trochu začala pít kávu, protože už jsem fakt hodně unavená,


Rybárna na Rynku byla další z "nových" podniků. Sklvělá polévka a tak i menu. Teď už budu plánovat cesty do centra Ovy schválně :) 


Candát s bulgurem s rajčaty, hmm lahůdka 


Svatba Verči a Mikinho byla krásný zážitek v romantickém prostředí a moc moc jsem si ji užila, vedro jsem překonávala kopečky kokosové zmrzliny. Svatba krásná včetně frgálů s cimbálovkou. 



Další z várky kašiček, zase trošku jinak barevná a s posledními zbytky mého proteinového másla bez oříšků :) 


Skvělá pečená stehýnka s zeleninkou jako lehký letní oběd, takhle to prostě miluju.


Večerní zeleninkový salátek s tuňákem. Takové to skvělé zasloužrené jídlo po tréningu.


Můj Segedín - něco mězi zelňačkou a gulášem, ale mohla bych ho jíst na kila :) 

A na závěr domácí "caezar" salátek.. 

Jelikož jsem nechtěla tento příspěvek dělat extra dlouhý, takže zbytek srpnového papání bude brzy v tom dalším. V programu je ještě jedna svatba a další oslavy a tak fotek papkání a nových zážitků bude zase mnoho :) 



Komentáře