Dýňová "marmeláda"




Úplně původně jsem prostě chtěla udělat marmeládu na mazání na chleba a do kaší, jenomže se mi nechtělo používat pektiny a ani nic moc zavařovat. Tak mi došlo, že to jde i jednodušeji a můžu k tomu využít mražák. Klasická marmeláda bude zase jindy :)  

Jak na to ? Nakrájejte dýni na menší kousky a případně zbavte slupky. Pak dýni uvařte ve vodě, do které chodíte koření, například badyán, až začne dýně měnit barvu a měknout, tak jí slijte a dejte do mixéru. Vytvořte si z ní dýňové pyré, úplně hladkou hmotu, kterou pak můžete použít i do jiných receptů. No a teď nezbývá nic jiného, než pyré dochutit podle vaší chuti. Já jsem přidala skořici, citron a stéviové kapky bílá čokoláda. Směs nakrabičkovala do malých krabiček a už jsou dvě pryč. O víkendu budu asi shánět další dýni, případně budu zkoušet to samé například z jablíček :D

Komentáře