Fenyklové rizotto

Fenykl jsme zase jednou objevili v ovoci a zelenině v akci a tak jsem se rozhodla vyzkoušet opět něco nového.
Pokud by Vás zajímalo něco o fenyklu a jeho využití klikněte ZDE


Ingredience na 2 porce:
fenykl 1 větší kus
rýže natural 90g
cibule 200g
kokosový olej
vývar nebo masox
parmazán
česnek

Postup: 
V hrnci si dám vařit rýží spolu s vývarem případně s masoxem. Fenykl jakoby oloupu z jednotlivých vrstev a nakrájím na malé kousky proužky. V pánvičce si pak na troše oleje orestuju česnek, cibuli a fenykl dokud nebudou kostičky měkké - já jsem to tam nějak pomalu nechala opékat. Mezitím se mi uvařila rýže, kterou jsem téměř celou slila a se zbytkem vody dala do pánve. Nechejte chvíli probublat a dochuťte solí, pepřem a přidejte citronovou kúru. Na talíři ozdobte parmazánem.


Přeju dobrou chuť


Hodnoty na 1 porci 295 Kcal, 51S, 6T a 6B

Komentáře