Proteinová roláda

Když mě honí mlsná a vím, že mám v poslední době hodně porušení režimu, je nutné vymyslet sladké jídlo, které dietu nerozhodí. A tak jsem našla recept na tuto proteinovou roládu, který jsem chtěla už dávno zkusit. 
Jako roláda to fakt nevypadá, ale jelikož už je skoro celá snězená, tak je mi jasné, že brzy bude nová :) 


Jako vždy jsem udělala změnu v postupu a tentokrát z toho místo rolády prostě vzniklo něco jako buchta (jelikož jsem použila malý plech a těsto pak opravdu nešlo ohnout) :) 


Na roládu:
4 vejce 
20g kakaa
1 odměrka proteinu (pro celiaky hráškového)
kypřící prášek do pečiva

Náplň:
tvaroh 
ovoce 
sladidlo 
kokos

Postup: 
Vejce oddělíme na bílky a žloutky a ze žloutků ušleháme sníh. K sněhu pak přimícháme žloutky, kakao, protein a kypřící prášek a dáme na 10 - 15 minut péct na 200 stupňů. Pak si umícháme náplň, vlastně podle fantazie každého z nás a naplníme si jí těsto. 



Komentáře