Z mého talíře 6 Thajsko II


 Po pár dnech v Bankoku i v Ao Nangu, o kterých si můžete přečíst ZDE,  jsme měli pocit, že nás toho v jídle nemůže už moc překvapit. 
To jsme netušili, co objevíme po výletu do Tiger Cave a Tiger Temple. A to bylo klasické městské tržiště, kde se později připravil night market. Jídla bylo neuvěřitelné množství a ještě levnější než někde jinde :) 

Na tržišti se dalo najít naprosto všechno od čerstvě připraveného sushi, mořských plodů, ovoce, sushi a spousty dalších mnohdy i nečekaných jídel :) 








Dole vidíte způsob servírování polévek. Jelikož byly všechny pálivé, tak jsem si nedala. Můj muž z ní ale kašlal a slzel ještě dlouho a to si tam nepřidal nic pálivého. Další z dobrotek byly různé sušené a pečené ovoce a ořechy. Jedny banánové chipsy jsem si koupila a zmizely během pár minut :)



Další zajímavý typický dezert byl podávaný v kornoutku vytvořeném s banánového listu. V něm bylo nějaké želé, které bylo obalené v kokosu. Další, co vidíte je smažená tyčinka v krabího masa a k nim křepelčí vejce v těstíčku.


Sladkosti místní i světové - Dunkin Donuts (ano jeden jsme si dali a stále nechápu proč všichni z donutů šílíte:))




Takto se podávají obědy, dokonce Vám dají ochutnat. Pak si vyberete dvě směsi, které vám dají do talíře s rýží.  






Místní take - away v praxi :)





Tato dobrota se jmenuje Samosa, jde o muslimskou pochoutku. V knedlíčku je obsaženo maso a zelenina a k nim je curry omáčka. Bylo to tak dobré, že jsme si po chvíli dali ještě druhou porci :) 


V kavárničce jsme si dali banánový muffin a skvělý zákusek s kokosovým krémem. Myslím, že chuť mladého čerstvého kokosu mi bude chybět hodně :) Další z kokosových dobrotek byly tyhle kuličky, no lahoda :) 




Naše nejoblíbenější a nejchutnější restaurace byla velmi přenosná :D Byla to vlastně motorka s pultíkem a grilem. A takto vypadalo posezení, které nám paní kuchařka vždycky aktivně nachystala :) Nicméně její nudle a rýže byly tak skvělé, že jsme tam chodili téměř denně :) 





       


V den po celodenním výletě jsem se rozhodli dát si večeři na balkóně a tak jsme si nanosili krabičky a užili jsme si to. Vidítě rýži, fat noodles, spring rolls a ananas 


Další z našich jídel ve stáncích. Já jsem si dala opět polévku s fish balls, které mi moc chutnaly. A druhá fotka je z Indické restaurace. Ano, podruhé za sebou jsem se nechala ukecat do toho pálivého pekla :D 



Naše poslední večere byly pro změnu nudle. Bohužel naše oblíbená "babička" jak jsme jí říkali ten den nebyla a tak jsme vyrazili o kousek dál, kde tedy dokonce měli i stůl :) Další jídlo je na letišti ve skvělé China Town restauraci. 



A poslední fotka je moje skvělá snídaně z letadla po cestě do Varšavy. Měla jsem chuť si říct ještě o jednu :D 


Jídla byla samozřejmě ještě mnohem víc, někdy jsme ho nestihli ani vyfotit, někdy už si ani nepamatujeme jak se jmenovalo, ale každopádně to byla velká část z našich cestovních zážitků :)


Komentáře