Pudingový koláč s banánem




V mražáku mám stále zásobu mraženého ovoce a tak jsem se rozhodla pro jeho systematickou likvidaci. Neboť letní sezóna se blíží a budu moci udělat nové letošní zásoby ovoce a zeleniny. Mražený banán zní divně a ano trochu zhnědne, nicméně na chuti mu to neubere a tak mám neustálou zásobu na lívance, koláče a buchty. 

Dnes při vymýšlení snídaně padl nápad na nějaký dezertík na plech, aby ho bylo zase na několik dní. Tímto vznikl tento pudingový koláč.

Ingredience:
3 pudingy 
3 banány 
1 l mléka
1 lžíce másla 
balíček sušenek nebo corn flakes 
400g tvaroh 
vločky na vysypání plechu
sladidlo 

Postup: 

V mléce si uvařím puding dle návodu. Buď si pomohu a rozmíchám si pudingy v jedné části mléka a pak přileju zbytek nebo dám vše dohromady a míchám až se ze mě kouří. Puding na konci osladím (já jako vždy stévií) a dodám lžíci másla. 

Pak si rozlámu sušenky, corn flakes nebo třeba vločky a přidám do pudingu. Tímto nám vznikne pocit těsta. Já jsem přidala zbytek sušenek a celozrnné corn flakes. Tuto směs vyliju na plech. Jelikož plechy nemažu, dno jsem vysypala trochou jemných vloček. 


Na plechu si na těsto dám banány a ochucený tvaroh V poslední době kombinuju 5% tvaroh s nízkotučným. Opět dosladíme a přidáme na plech jako vrchní vrstvu. Celý výtvor dáme vychladit do lednice nebo třeba na balkon. 

A za hodinku už si můžete pochutnávat :) 



Komentáře