Rybárna na Rynku

O tom, že si bratrův spolužák otevřel rybárnu vím už opravdu dlouho. Jimi připravené jídlo a kupovanou rybu jsem si ochutnala několikrát, ale v restauraci jsem ještě nebyla. Až teď při vyzvedávání dárku na svatbu známých jsme se ocitili na pravém místě v pravou chvíli :)

Počasí nám přálo a tak jsme prošli restaurací na nádhernou zahrádku. 

Výběr jídla byl velmi náročný. Jak lákavá denní nabídka, tak i stálice v jídelním lístku. Natož, když si můžete ukázat na rybu na ledu a bude Vám připravena čerstvá. To si ale necháme na klidnější večer.

Jako předkrm jsem si vybrala tatarák z lososa, který byl snad jeden z nejlepších, který jsem kdy jedla.

Můj drahý si objednal rybí polévku, která neměla chybu a asi budeme loudit recept na Vánoční polévku.

Jako hladní chod jsme nakonec využili denní nabídku s podobě candáta s rajčatovým bulgurem na studeno. Jídlo bylo skvělé, osvěžující a opravdu skvěle připravené. 
Na brzký romantický večer máme jasnou volbu.
http://www.rybarna-ostrava.cz/ 



Komentáře