Stala se ze mě maminka III 1. měsíc

 Třetí týden je za námi a blíží se vlastně první měscí mojí princezny. 

Asi od 4 týdne se Emička postupně začala dívat okolo sebe a tiše něco pozorovat, zároveň jí začalo bavit i sledovat kolotoč nad postýlkou a prostě už víc vnímá okolí. Na procházce sice ne vždycky hnedka spí ale naopak někdy jenom kouká kde to je. No a jindy zase pláče, to se zatím v kočárku stává taky běžně. Zkouším na ni víc nahlas ten bílý šum v aplikaci v telefonu a překvapilo mě jak hlasitý šum se jí líbí a jak se u něj zklidní, asi jsem na ni byla moc tichá :D Se šumem tedy zatím i spíme obě dvě. Abych nemusela pořád vstávat kdykoliv malá zapláče nebo potřebuje utešit, tak ji nakonec mám v zavinovačce vedle sebe na valendě a vidím na ni celou noc. 


Stále trochu bojuju se spánkem a s kojením, ale zkusila jsem malou v noci nechat tak nějak spát dokud se nevzbudí sama hlady a některé dny už jsou to i 4 hodiny. Po pár dnech jsem ještě zkusila, že ji večer nakojím třeba dvakrát po 2 hodinách a spánek se zase prodloužil a s velmi špatným pocitem jsem ještě zkusila ji v tu dobu uprostřed noci nebudit víc než je nutné a rovnou ji nakrmit bez přebalování a vypadá to, že něco začínají mít trochu řád a i já nasbírám pár chvil spánku. 


Bohužel tohle se zrovna po 1 měsíčním výročí změnilo a přišel další růstový spurt a malá měla několik fakt hladových dní, kdy se večer nedala dokojit do fáze, že by spala a už nechtěla a naopak že se pak zase v noci budí co 2 hodiny. 








Komentáře