Stala se ze mě maminka IV konec šestinedělíl a druhý měsíc života

Emička roste jak z vody, na minulé kontrole jsme už měly 3510 g a když jsem ji jednou při hraní změřila, tak už poporostla o celých 5 cm !!! Tak asi to věčné kojení má výsledky :D 


Naučila jsem se vázat jeden typ úvazu v šátku, taže ji zkouším nosit a ona mi tam krásně a spokojeně spinká a já běhám po bytě, uklízím, peru a dělám věci v kanceláři.

 6. týden 

Od šestého týdne nás trápí prdíky, malá má večer docela tvrdé a nafouknuté bříško, takže vymýšlíme všechno možné, ať ji to přejde, zatím nechci jít do žádných léků, takže různě cvičíme nožičkama, leháme na bříško a máme radost z každého prdíku. Bohužel se Emička i v noci budí a tlačí a někdy se z toho i rozpláče, tak je mi jí úplně líto. Tím pádem jsem začala i víc používat nosítko little frog, že jí ta poloha třeba taky bude dělat dobře, tak uvidíme co z toho zabere a kdy bude mít Eminka zase trochu klid. 

Na noc jsem pořídila spací pytel swadler kde má ruce dané do rukávů a překřížené před tělem. Klasické zavinování do plínky se jí vždycky povedlo nějak rozmotat a ty ruce dostat ven, případně měla plínku kolem celé pusy, tak jsem si musela nechat pomoct. Testuji to zatím jenom prá dní, ale vypadá to, že to zabralo. Jinak stále v noci spíme s bílým šumem, jinak mi připadá neklidnější, ale přes den se jí to snažím nedávat. I když no přes den je problém dát ji spát někam do postýlky, většinou potřebuje spát u mě buď v nosítku nebo v šátku a po položení se za chvíli probudí. 






7. týden 


Před dvěma dny jsme na bolení bříška začali kapat kapky babycalm, no doclea jí to chutná, tak čekám na nějaký výsledek.

Emička začíná reagovat na okolí, tak chytře se kouká a dokonce se dneska i hezky smála, takže v sedmém týdnu máme první cílený úsměv že se smála na mě a den na to to hned zopakovala u sestřičky a i mamky v práci. 

Dneska 11.2. mám vůbec hezký den, že má takovou dobrou náladu a směje se a je pohodová, tak musíme doufat i v dobrou noc. Možná už nám začaly zabírat ty kapky a bude všechno jednodušší, ale vidět ten úsměv i s tím krásným zvukem se opravdu neomrzí.

Denní program :

Několik dní byl hrozný mráz tak jsme ani nemohly jít ven, ale v neděli i v pondělí se to konečně zas povedlo. jerlikož teď máme trochu jiný režím, že dopoledne už skoro nespíme, tak po poledni to jde čili obě procházky Emička krásně prospala. \dopoledne bychopm si chtěla hrát, smát se a povídat, i když u toho většnou mjusíme dělat i oběd. Možná nám konečně trochu začíná aspoň dopolední režim, tak uvidíme.





Hrajeme si většinou nejvíc večer než se jdeme koupat nebo spát, zkoušíme pořád nové hry, včera poprvé s balónkem a hra měla docela úspěch. Další oblíbená činnost je koukání do zrcadla a obecně v koupelně se nám líbí. 




 

Komentáře