Čtvrtý měsíc života

 S počátkem čtvrtého měsíce se událo hned několik změn.

A to Emminka už mnohem líp ovládá ručičky a dokonce si je umí naprsoto cíleně strčit do pusy a cumlat, zároveň si je umí i prohlížet a neskutečně srandovně u toho šilhá.

Konečně se začíná zklidňovat bříško, nemá ani tolik výdeje, ale už je to lepší a zorvna teď máme za sebou první noc sama v postýlce a i já jsem se u toho trochu vyspala.

Zároveň jsem jí začala uspávat a dávat spinkat o něco dříve, protože už mi moc nechce spát odpoledne, tak spíme v podstatě od půl deváté až půl desáté a většinou je to ráno tak do půl osmé, někdy ale i o hodinu déle. 

Koupání už začíná být docela v klídku, většinou už je to bez pláče až do finálního oblíkání a v nové větší vaničce už pozorujeme i hračky. 

Obecne už je to všechno tak nějak fajn, jak se Emmi kouká a všechno sleduje. Už jí začala zajímat i hrací dečka. Většinu času trávíme na zemi vleže, aby mohla hezky trénovat převalování a musím říct, že se to daří. Někdy umí skrčit nožičky a tak nějak leží na boku. Když ji převalím na bok až na bříško já, tak tak už umí vydržet a hezky kouká po hračkách čili je to opravdu zlom a z toho bezbranného miminka žačíná být hravé zlatíčko :) 



Šťastná maminka se svým miminkem 


Komentáře