Devátý měsíc života

 Prďolka roste a je šikovná a taky neposedná víc a víc. Měsíce utíkají jako splašené a my vůbec nevíme co dřív nového vyzkoušet a zažít.

Dovolenou jsme krásně zvládli jak cestu, tak i fungování v jiném místě. Byly jsme na chalupě ve Vernířovicích a byla jsem moc ráda, že jsme jely a mohly si užít dvé první dobrodružství. Byla jsem docela nervozní jak vše zvládnu od jídla po nošení Emmi a prostě i jiných praktických věcí, ale šlo to. Spaní byla celkem noční můra, Emmi byla vzhůru snad co hodinu a já měla opravdu co dělat ráno sebrat veškerou sílu a být aktivní a ještě chodit po výletech. Nakonec se ukázalo, že jsme si prožily i šestou nemoc, když se mi Emmi osypala, tak to aspoň máme za sebou. 

Na hory jsme si půjčily od bratra nosící batoh a hned po ní jsme si nějaký musely jít koupit, jak to bylo super. 

Těsně před naším cílem jsme si zajely do Pradědova muzea a Emmi si vlastně poprév hrála na veřejném hracím místě, i když na většinu her byla ještě moc malá, tak si to užila naplno po svém. 


Houpačka na zahradě měla velký úspěch

Škaredé počasí jsme využily na návštěvu welness v blízkém hotelu

Vrcholová z Pradědu, měla jsem toho celkem plné kecky, navíc jsem vyjela pozdě, tak jsem dolů dost spěchala, ale krásného dne jsme využily naplno a byl to skvělý výlet.



Emmi a její svačinka na Křížovém vrchu


Hned první den jsme udělaly výlet na Rešovské vodopády, otestovaly jsme batůžek, nohy a všechno dohromady :)

Jelikož už umíme naprosto sedět, tak se můžeme koupat i novým stylem a to v sedě. Emmi si užívá koupání v jakékoliv podobě, takže jí to nijak nerozhodilo, naopak ve vaně začíná vstávat. 

Byly jsme se podívat na venkovské trojhalí, kde byla spousta strojů ,ale hlavně i tahle roztomilá ovečka, na které jsme se vyfotily. Emmi zatím zajímají nejvíc technické věci a musí všechno osahat, zvířátka jí zatím nic moc neřekly.

Někdy se musíme i hezky obléct na nějakou procházku, aby nám to spolu krásně slušelo. 

Emmiččin chleba se mi konečně povedlo i vyfotit dřív než jsem ho naházela do mražáku a tak brzy bude na stránkách i recept jak na to. 

Poprvé ve Skalka parku, Emmi si užívá nejvíce houpaček a lození po zemi. Teda to, že neustále vše strká do pusy je šílené, snad to brzy přejde :D

Když hlídá a krmí babička :D

Poprvé jsme vyrazily i na Ostravici a i když nám počasí vůbec nepřálo, tak jsme si kromě špinavých kolen obě vezly spoustu zážitků a pohody v duši.

Na začátku září jsme konečně zrealizovaly i plánované focení, výsledné fotky zatím nemáme, ale všechny jsou krásné, tak už se na ně moc těším


Jelikož už nám počasí nepřeje pořád stejně, tak jsme poprvé navštívily i herníčku v okolí a to fungolf, Emmi měla celou hernu jenom pro sebe a řádila tam jako malý čertík, už se těším na další návštěvy. 

  Emminka je každým dnem větší a větší lumpík. Sedí už úplně suverénně, leze rychlosti blesku a postaví se a udrží se na nohách jak jennom chce, udělá i kroky okolo nábytku a přejde třeba od jedné židle k druhé. 

Papláme už lžičkou a vidličkou, s tím že si ji umí ode mě vzít a dát si ji do pusy sama. Učíme se pít z kelímku a ne jenom z lahvičky a Emmi zvládá i čím dál větší a tvrdší kousky jídla. 

Vyrostly nám další zoubky, tentokrát v horním patře vypadalo to na jedničky, ale nakonec se tam objevily hned 4 zoubky najednou. 

Taky se mi zdá, že malá už začíná trochu lépe spinkat přes den, že ten její spánek je o něco lepší a tvrdší, že se mnohdy mírně vzbudí, koukne na mě a usne znovu. Zároveň jsem jí v noci musela snížit postýlku, aby mi z ní nevyskočila jak už se v ní staví a blbe o sto šest. 

Komentáře